«Розвиток практичних умінь учнів НУШ в умовах інтеграції предметів початкової школи»

Завдання початкової освіти, визначене в Концепції початкової освіти, полягає у формуванні ключових і предметних компетентностей та цілісної наукової картини світу. У зв’язку з цим  09 січня 2020 року відбулося   засідання педагогічної ради на тему:  «Розвиток практичних умінь учнів НУШ в умовах інтеграції предметів початкової школи». Педагоги  початкової школи теоретичні виступи супроводжували фрагментами уроків, у яких взяли участь педагогічні та медичні працівники  навчального закладу. Фрагмент уроку з курсу «Я досліджую світ» розпочався з ранкового кола, що  налаштувало  присутніх на позитивний настрій. Потім  за допомогою методики «шість цеглинок» педагоги познайомилися з використанням інтеграції на уроках української  мови,  а працюючи з паличками Кюізінера, зрозуміли, як втілюється інтеграція математичних знань в освітній процес початкової школи. За технологією «Танграм» дізналися про розвиток творчих  здібностей  вихованців в умовах інтеграції мистецької та технологічної галузей. Для багатьох працівників такі види діяльності були відкриттям, від якого вони отримали задоволення. А це означає, що медико-педагогічний колектив закладу готовий до подальшого навчання, пізнання себе  та аналізу своєї діяльності.

Оставить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *